Про підсумки
проведення міського конкурсу знавців англійської мови
«Поезія та
пісні країни, мову якої вивчаємо»
15.03.20016 відбувся
міський конкурс знавців англійської мови «Поезія та пісні країни, мову якої вивчаємо».
Конкурс проводився з метою залучення школярів до вивчення англійської
мови, розширення читацьких інтересів учнів, розуміння і відтворення глибини
художнього тексту, підвищення рівня культури
англійського слова, популяризації англійських поетів, розвитку навичок
декламування та ораторського мистецтва, підтримки талановитих юних читців та
співаків, розвитку творчих здібностей дітей та молоді. Для участі у конкурсі були
запрошені учні 5-11 класів
загальноосвітніх шкіл міста, переможці
шкільного етапу конкурсу, в двох номінаціях:
1.
читців англійської
поезії «Натхнення» ;
2.
краще виконання пісень англійською мовою «Ми вміємо співати англійською ».
Зміст Конкурсу передбачав знання учасником
поетичного твору (уривка) англійських
поетів напам’ять, знання та вміння
співати англійські пісні. Послідовність виступу учасників визначалася шляхом
жеребкування представників після відкриття Конкурсу. Виступ кожного учасника тривав від 3-ох до 5-и хвилин. Вахове журі при
оцінюванні учасників враховувало такі критерії, як акторська майстерність, виразність
та сценічна культура, творчий підхід
у доборі репертуару, вокальні дані. Кожен член журі
голосував відкрито, демонструючи глядачам і учасникам свою оцінку на сигнальній
картці.
Підбиття
підсумків конкурсу і нагородження дипломами відділу освіти відбулося одразу
після проведення Конкурсу, переможці нагороджені дипломами відділу освіти.
Вітаємо
переможців міського конкурсу знавців англійської мови «Поезія та пісні країни,
мову якої вивчаємо»:
-
у номінації «читці англійської поезії «Натхнення» Тарасенко Родіона, учня
10-А класу (ЗОШ №18, вчитель Спіцина І.С.) – ІІ місце;
-
у номінації «краще виконання пісень англійською
мовою «Ми вміємо
співати
англійською » Селеверстову Анастасію, ученицю 10-А класу (ЗОШ №18,
вчитель Спіцина І.С.) – ІІІ місце.
Бажаємо підкорити нові вершини, успіхів у
вивченні англійської мови та творчої наснаги!
Звіт тижня
іноземних мов
З 22.02 по 26.02 2016р.
учителями англійської мови Спіциною І. С., Ткаченко С.Г. та вчителем німецької
мови було проведено тиждень іноземних мов.
Вивчення іншомовної мови – процес складний, але багатогранний і цікавий. Під час вивчення іноземних мов ми знайомимось з традиціями і звичаями інших народів та переконуємось у неповторності власної української культури. Але варто замислитись, що саме англійська мова є неповторним засобом спілкування між людьми різних національностей. Оволодіння іноземною, а саме англійською мовою, є потребою часу.
Метою проведення тижня іноземних мов є удосконалення знань, вмінь та навичок отриманих на уроках, розширення світогляду та ерудиції учнів; розвиток їх творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків; виховання любові й шанування людей свого рідного краю і країни, мова якої вивчається, а також формування вміння концентрувати увагу, логічно викладати думки, заохочувати учнів до роботи над собою; виховувати інтерес до вивчення іноземних мов.
У понеділок предметний тиждень було відкрито відео трансляцією в фойє школи «Вивчаю мови – пізнаю весь світ…». Для учнів 10 класу вчетелем Ткаченко С. Г було проведено виховний захід «Свято матері». Метою заходу є формування комунікативної компетенції, розвиток зацікавленості до вивчення іноземної мови, традицій та культури, виховання естетичних почуттів, поваги до матері, рідної землі, патріотичне ставлення до своєї країни, виховання взаєморозуміння до інших культур. Учні знайшли цікавий матеріал що до святкування цього дня у Великобританії, США та Україні, визначили, що є спільним, а в чому традиції святкування Дня матері відрізняються. Прослухали зворушливі пісні «Чорнобривці» та «Мамина черешня» у виконанні А. Селіверстової. Учні з великою повагою розповідали про своїх матерів, про нашу країну. Лунали англійські прислів’я, цитати, вірші.
Вивчення іншомовної мови – процес складний, але багатогранний і цікавий. Під час вивчення іноземних мов ми знайомимось з традиціями і звичаями інших народів та переконуємось у неповторності власної української культури. Але варто замислитись, що саме англійська мова є неповторним засобом спілкування між людьми різних національностей. Оволодіння іноземною, а саме англійською мовою, є потребою часу.
Метою проведення тижня іноземних мов є удосконалення знань, вмінь та навичок отриманих на уроках, розширення світогляду та ерудиції учнів; розвиток їх творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків; виховання любові й шанування людей свого рідного краю і країни, мова якої вивчається, а також формування вміння концентрувати увагу, логічно викладати думки, заохочувати учнів до роботи над собою; виховувати інтерес до вивчення іноземних мов.
У понеділок предметний тиждень було відкрито відео трансляцією в фойє школи «Вивчаю мови – пізнаю весь світ…». Для учнів 10 класу вчетелем Ткаченко С. Г було проведено виховний захід «Свято матері». Метою заходу є формування комунікативної компетенції, розвиток зацікавленості до вивчення іноземної мови, традицій та культури, виховання естетичних почуттів, поваги до матері, рідної землі, патріотичне ставлення до своєї країни, виховання взаєморозуміння до інших культур. Учні знайшли цікавий матеріал що до святкування цього дня у Великобританії, США та Україні, визначили, що є спільним, а в чому традиції святкування Дня матері відрізняються. Прослухали зворушливі пісні «Чорнобривці» та «Мамина черешня» у виконанні А. Селіверстової. Учні з великою повагою розповідали про своїх матерів, про нашу країну. Лунали англійські прислів’я, цитати, вірші.
У вівторок відбувся конкурс виразного декламування
віршів іноземною мовою «Поетична
вітальня» серед учнів 2-10 класів. Переможці
конкурсу у номінації «англійська мова у початковій школі»: 1 місце –
Новіков Ш., 2 місце – Тиришкіна В., 3 місце – Татаренко Ю.; у номінації «англійська мова у середній та старшій
школі»: 1 місце –
Тарасенко Р., 2 місце – Мотрич А., 3 місце – Гарага А.; у номінації «німецька мова у середній школі»: Сьох Я.,
Сьох А., Ломоносова А., Філонова Д. Головною метою
проведення такого позакласного заходу було підвищення мотивації серед учнів до
вивчення іноземної мови, розуміння і відтворення глибини
художнього тексту, популяризації
англійських поетів, розвиток в
учнів навичок слухання та говоріння, зокрема декламування віршів іноземною
мовою, розвиток в учнів логічного мислення та пам'яті.
Також
у вівторок відкрилася виставка для всіх учнів, батьків та гостей школи «Визначні місця англомовних країн» з
метою ознайомлення з культурною та історичною спадщиною Великобританії та США.
У
середу був проведений конкурс малюнка «Абетка очима дітей».
Переможці: Васильковський Є. – 2 А кл., Щетініна З., Федорущенко І., Татаренко
Д., Філонов Є., Трунова Є. -1-А кл. Мета даного конкурсу –зацікавити молодших
школярів у вивченні англійської мови, залучити їх до виконання творчих завдань
. Виставка-порада «Вчи англійську мову – виходь у світ»,
проведена бібліотекарем школи Филипенко О. Б. для учнів 5-11 класів з метою
популяризації англійських письменників та розширення читацьких інтересів учнів,
зібрала велику кількість відвідувачів бібліотеки.
Віртуальна екскурсія до Лондону та
Берліну відбулася у четвер для учнів 9-х класів. Школярі переглянули
відеофільми з українськими субтитрами. Захід проведено з метою підвищення мотивації до навчання учнів та
створення умов для самостійної роботи, для розвитку сприйняття мови на слух та
стимулу до вивчення англійської та німецької мов, для сприяння індивідуалізації
навчання та розвитку мотивованості мовленнєвої діяльності учнів. Серед
стінгазет до тижня іноземних мов найяскравою та найбільш інформативною
визначили стінгазету з німецької мови Мазурик М., учениці 7-А класу, про
видатні постаті Німеччини.
У
п’ятницю учні 10-го класу змагалися в інтелектуальному брейн-ринзі «Англомовні країни», який провела
Спіцина І. С. з метою узагальнити
уміння та навички учнів з вивченого матеріалу, розширити лінгвістичний кругозір
учнів, розвивати інтелектуальні здібності учнів за допомогою інтерактивної гри,
виховувати розуміння важливості володіння іноземною мовою
як засобу спілкування. Учні із
задоволенням виконували цікаві завдання та намагалися бути кращими. За
допомогою гри учні вдосконалювали навички читання, аудіювання та говоріння,
розвивали логічне мислення, пам’ять та увагу.
Мета проведення тижня іноземних мов була досягнута, адже учні отримали естетичне задоволення, поглибили знання з іноземної мови та спробували свої сили у різноманітних конкурсах.
Всі переможці та активні учасники заходів були нагороджені дипломами.
Дякуємо учням школи за активну участь у проведенні тижня.
Мета проведення тижня іноземних мов була досягнута, адже учні отримали естетичне задоволення, поглибили знання з іноземної мови та спробували свої сили у різноманітних конкурсах.
Всі переможці та активні учасники заходів були нагороджені дипломами.
Дякуємо учням школи за активну участь у проведенні тижня.
Відкритий позакласний захід англійської мови у 7 класі з теми "День закоханих"
День любові, свято найкращого у світі почуття, що окриляє, дарує сили і натхнення, радість і захоплення. 15.02.2016 р. відбувся відкритий позакласний захід англійської мови у 7 класі (учитель Спіцина І. С.) з теми «День закоханих. З любов’ю в серці кожну мить». В процесі навчання формувалися навички та уміння користуватися мовою як засобом спілкування, що забезпечується високою позитивною мотивацією учнів, стійким інтересом до оволодіння англійською мовою. А коли навчання активне, то учень постійно знаходиться у стані пошуку. Групова робота згуртовувала школярів, допомагала розкрити їх таланти, вчила діяти дружно й організовано. Захід захоплюючий та вражаючий.
Мероприятие
По
теме “Easter
in England”
Цель: способствовать повышению мотивации учащихся в обучении
английскому языку, развитию кругозора и толерантности, расширению знаний
учащихся о культурных традициях страны изучаемого языка.
Задачи:
познакомить учащихся с особенностями традиций празднования Пасхи в Великобритании.
Учить употреблять тематическую лексику в речи. Активизировать имеющиеся знания
учащихся по теме "Easter".
Учить воспринимать на слух рассказ учителя.
Познавательный
аспект: учащиеся познакомятся с традициями и
культурой страны изучаемого языка на примере праздника Easter.
Развивающий
аспект: целенаправленное развитие психических
функций, связанных с речевой деятельностью, таких как внимание, способность к
анализу и синтезу, логическое мышление, способность к выявлению языковых
закономерностей, языковая догадка, зрительная и слуховая память, фонематический
слух.
Воспитывающий
аспект: воспитание уважительного отношения к
обычаям и традициям собственного народа, воспитание толерантного отношения к
обычаям и традициям другого народа.
Оборудование:
доска, наглядный материал, компьютер, экран, мультимедийная установка для
показа презентации, раздаточный материал (HO1),
(HO2),
(HO3),
цветные листы бумаги.
Оформление:
классная комната украшена пасхальными открытками и плакатами. На столе стоит
пасхальная композиция, выполненная самими учениками (пасхальные зайчики) и их
родителями (крестовые английские булочки и пасхальные куличи). На доске
написана тема праздника, плакат с изображением пасхальных сцен, предметные
картинки по теме.
Ход мероприятия:
Перед тем, как дети займут свои места, учитель
предлагает им по очереди назвать времена года. Таким образом ученики
объединяются в группы с названиями «Spring», «Summer», «Autumn», «Winter».
Слайд 1
T: Good morning
dear boys and girls and our guests! I welcome you at our Easter Party. I hope that you’ll have a nice time
today. I’d like you to get more information about this Christian tradition, its
symbols and activities. I hope you know how it is celebrated in Ukraine, isn’t
it? But today we’ll speak about British traditions to celebrate Easter. You’ll play,
sing, and do funny activities! So take HO1 and rhyme the words. Слайд 2
A) Rhyme the words
Bunny
boss
Cross
leg
Hot
honey
Bun
paint
Saint
sun
Egg
not
B) Read the words Слайд 3
Bunny
honey
Cross
boss
Hot
not
Bun
sun
Saint paint
Egg leg
T: Dear girls
and boys! Today we are speaking about a great holiday- Easter! Easter in
Britain has a lot of old traditions and customs. You’ll hear about five special
days of Easter in Britain.
-
(Слайд 4)
Maundy Thursday is Thursday before Easter. On this day the Queen Elizabeth II
gives money in red and white purses to poor people. This
tradition
is
very
old.
-
(Слайд 5)
After Maundy Thursday comes Good Friday. People do not go to work. Britons bake
and eat hot cross buns.
T: Do you know
how to cook hot cross buns? Listen to the 7th former pupil.
(На
ученике фартук и белый колпак, в руках ложка, свой рассказ сопровождает
жестами)
Speaker: Put the
flour, salt, sugar and yeast into a bowl. Make a well in the center. Pour in
the warm milk and butter mixture, then add the egg. Using a wooden spoon, mix
well. Leave it to rinse in a warm place for 1 hour. Divide the dough into 15
pieces. Roll each piece into a ball. Mix the flour with about 5 tbsp water to
make the paste for the cross. Draw a cross on each bun. Bake for 20 mins on the
middle shelf of the oven, until golden brown.
T: When mothers
bake hot cross buns, their children wait for the hot cross buns and sing an old
song. Let’s sing this song all together. (Слайд 6)
Дети
поют
песню
Hot
cross buns!
Hot
cross buns!
One
a penny,
Two a penny,
Hot
cross buns!
Give
them to your daughters,
Give
them to your sons
One
a penny,
Two
a penny,
Hot Cross Buns!
T: Thank you. You can see hot cross buns here on the
table baked by your parents.
T: On Holy Saturday people prepare for
Easter Sunday.
T: What do you know about Easter? (Слайд 7)
The word “Easter” comes from “Eostre”, the
Anglo-Saxon goddess of spring. On Easter Sunday millions of people celebrate Christ’s
resurrection.
Pupil 1:
Easter is the time
of joy
For all people,
girls and boys
Joyfully today we
sing:
Jesus is arisen
King.
What do they say on this day?
Christ is risen! - He is risen indeed! How do we say this in Russian? Христос воскрес! – Воистину воскрес! What do we sing
on this day?
Дети поют песню «Великдень святий» (Слайд 9)
T-Ps: Do you celebrate Easter in your family?
Do you help your
Mother?
Can you colour eggs?
Can you bake Easter cakes?
What season is it now?
Ps: It is spring
now.
T: Listen to the rhyme about this beautiful
season.
Pupil 2:
Spring, spring, spring.
The trees are green.
Blue skies are seen
All the birds sing.
T: Do you know when is
Easter? (Слайд 10)
P-s: Easter is in spring.
T: Easter is celebrated on the 1st
Sunday after the full moon in spring. That’s why it’s a different date each
year.
T: On Easter Sunday many families go to
church. (Слайд 11)
In Britain Churches are decorated beautifully
with different flowers, especially white lilies. The white lily represents love
and hope.
T: On Easter Sunday English people eat a
traditional big dinner with roast lamb, potatoes and vegetables. They also give
each other chocolate Easter eggs. (Слайд 12)
T: English children believe
that Easter bunny brings Easter eggs. (Слайд 13)
Появляется
ученик 1-го класса, одет в костюм зайчика. У него корзина с подарками –
шоколадными яйцами.
Pupil 3(Easter bunny): Hello! I am Easter bunny! Happy Easter! I have presents for
you!
Заяц раздает детям
подарки – пасхальные яйца.
Easter bunny: Happy Easter! This present is for you.
Кожен
учень, отримавши подарунок, дякує
P: Thank you. Happy Easter
to you, too.
Pupil 4:
Пасхальным утром, ранорано,
В саду ктото гулял!
С сонных кустов стряхнул росу,
И травушку примял….
Пасхальный зайчик приходил
Совсем не просто так!
Он к пасхе яйца приносил.
Но где они?! Итак…
Ищу их тут, ищу их там,
Во всех углах ищу.
Ах, знаю я, — под тем цветком,
Что ближе всех к ручью?
И у забора посмотрел,
И даже на тропинке…
Наверное, ошибся я,
В глазах моих слезинки.
А там, где толстый бук стоит,
В траве чтото блестит?
Я прыгаю от радости.
А сердце мне стучит:
«Нашёл, нашёл, нашёл гнездо,
Яиц цветных полно!»
Спасибо тебе, заинька!
Я ждал тебя давно.
T: The day after Easter Sunday is known
as Easter Monday. (Слайд 14) It is also a holiday in Britain. On this day children play "egg rolling" and “egg hunting”. (Слайд 15) It is a kind of sport. Two weeks holidays begins in English schools.
T: Now it’s time to play. You are united into
four teams. Let’s go outside to find hidden Easter eggs.
Дети
командами идут во двор школы и собирают пасхальне яйца, предварительно
разложенные родителями на определенном участке. Какая команда
найдет больше, та и победит.
T-Ps: How many eggs do you
have? Count your eggs. Which team is the 1st? 2nd? 3d? 4th?
После соревнуются в
игре "egg rolling" – кто быстрее «приведет» яйцо к финишу.
Участвуют по одному человеку от команды.
T-Ps:
Who is the fastest? Which team is the 1st?
2nd? 3d? 4th?
Дети возвращаются в
класс.
Pupil 5:
Easter bunny soft and white,
Hopping quickly out of sight.
Thank you for the eggs you bring
At Easter time to welcome spring.
Yellow eggs and blue and red,
In the grass and flower bed.
T: To celebrate the arrival of spring, Easter parades (Слайд16) often take
place on Easter Sunday afternoon, where people can wear new clothes as a sign
of the changing seasons, and competitions are held to find the best Easter
bonnet. Traditionally, large Easter parades are held in Battersea Park, London.
T: Another symbol of Easter is an Easter Tree. There are 12 eggs on the
Easter Tree. Can you guess why there are exactly 12 eggs? Because there are 12 months in a year.
People walk around the Easter Tree and hope that each month of the year will be
happy for them.
T: And now look
at the board and match the names of the symbols with the pictures above. (Слайд17) (HO2)
Ответы учеников:
P1: Number 1 is Bunny.
P2: Number 2 is…..
Ps: Number 8 is …....
T: Here you are some «naughty
words» (HO3). Each team has two sets of «naughty words». Please,
put them in the right order to make the sentences. These sentences are the
answers to the cook’s questions.
(Каждая команда получает
по два разрезанных «набора» слов, из которых составляют предложения. В итоге
получается 8 предложений-ответов. Ученики озвучивают свои предложения, отвечая на
вопросы поваренка. Вопросы командам задает семиклассник)
Speaker-Ps:
Answer my questions please:
1. Name the season when Easter is held?
2. Which animal brings presents to the children on
Easter?
3. How do we call the Easter Rabbit?
4. Where do you usually put eggs and presents?
5. What do English people usually decorate in their
gardens?
6. What do children make for a parade?
7. What is the favorite candy on Easter?
8. How many eggs are there on the Easter tree?
T: Do you know how to write an Easter card? Let’s do
it right now! (Слайд 18) (на партах разноцветные листы
бумаги, команда сама выбирает цвет будущей открытки)
Дети пишут пожелания и украшают открытку пасхальными
символами.
T: Are you
ready? Show us your Easter cards. Wow! We have 4 different cards. Which card is
the brightest?
T: So Vicky tell
us about Easter.
Pupil 6:
Easter brings
Fun,
Easter brings
Happiness,
Easter brings
God Endless Blessings,
Easter brings
fresh love,
Happy
Easter
to
You.
(Слайд19)
В
заключении поблагодарить команды детей за участие в играх и выполнение заданий,
отметить самую активную команду, поблагодарить поваренка и зайчонка, а также
родителей за помощь в подготовке и проведении праздника. Все участники
угощаются крестовыми булочками.
Happy Easter!
Дополнения
HO1
A) Rhyme the words
Bunny
boss
Cross
leg
Hot
honey
Bun
paint
Saint
sun
Egg
not
HO2
HO3
Put these
naughty words in the right order
1 команда
is held/Easter/
spring/in.
on the Easter
tree./are/twelve eggs/There
2 команда
presents/to the
children./brings/A rabbit
usually/a tree
in their gardens./decorate/English people
3 команда
Easter
bunny./Rabbit/is called/The Easter
for a
parade./make/the Easter bonnets/Children
4 команда
eggs and
presents/put/in the basket./usually/We
is/candy./the
favorite/Chocolate egg
Комментариев нет:
Отправить комментарий